Víkendovka skautek v Rokytnici v Orl. horách 5. - 7. 1. 2018

Sraz skautek byl v 17:00 na nádraží. Fanda potom přijel s dodávkou, do které nám naskládal běžky. Jelo nás celkem 6 včetně Lei, Matěje Petrejeho a Helči. Nastoupili jsme do vlaku, v kterém už seděly skautky z Chlumce a ze Stěžěr. Když jsme dojely do Rokytnice, tak jsme se vydaly přes náměstí k chatě. Museli jsme si dávat pozor, protože cesta byla namrzlá. Když jsme došly k chatě tak už tam měl Fanda zaparkovanou dodávku. Šly jsme si do pinpongárny odložit věci a potom jsme šly pomáhat nosit věci z dodávky. Poté jsme se šly rozdělit na pokoje. Když bylo hotovo, tak jsme se  všichni sešly v jídelně, abychom si zahrály pár seznamovacích her. Jako první jsme si zahrály Deku. Rozdělily jsme se na dva týmy, jeden byl na pravé straně a druhý na levé. Mezi těmi tými drželi vedoucí deku a vždycky jeden z toho týmu šel k dece, deka se pustila a oba museli říct jméno toho druhého z protějšího týmu. Po seznamovacích hrách byla večeře, kterou si každý dovezl z domova. Když se všichni najedli následovalo volno až do večerky. Druhý den ráno se stávalo v 7:30. Následovala hygiena a snídaně. Ke snídani byl chleba s nutellou, paštikou nebo marmeládou a čaj. Jako stravu po zbytek dne byl balíček na cestu. Když se všichni nasnídali, tak jsme se šli převlíknout do oblečení a bot na běžky. Kolem 9:00 jsme vyrazili na náměstí na autobus, který nás měl dovést na místo, odkud jsme běžkovali. Zhruba v 10:00 jsme byli na místě. Nejdříve jsme jeli furt jen do kopce, ale ke konci trasy zase furt z kopce. Nakonec jsme skončili v restauraci u sjezdovky, kde si každý dal určitě něco k jídlu nebo k pití. Když jsme se občerstvili, vzali jsme si běžky a šli jsme  čekat na parkoviště, až přijede autobus. Asi kolem 18:30 jsme přišli na chatu, uklidili jsme si běžky, šli se převléknout a usušit věci. K večeři byla sekaná s bramborem nebo gulášová polévka. Mezi tím co skautky z Třebechovic a ze Stěžer měli pohodu na pokojích, holky z Chlumce se vydaly hledat kešky. Druhý den ráno byl budíček v 9:00. Všichni museli uklízet pokoj a sbalit si věci. Běžky jsme naložili zpátky Fandovi do dodávky a šlo se na vlak. Všechny skautky si cestou domů navzájem napsaly něco do cancáků. My jsme se odpojily v Třebechovicích a skautky z Chlumce a Stěžer pokračovaly vlakem dál.

Zapsala: Kiki Pleslová

Další fotografie najdete v naší Galerii.